Тзв. „Брига за таленте“

Последњи коментари уз чланак

По бризи за таленте, од 144 земље, Србија на 141. месту

Ivica Mladenović | 09/09/2014 15:48

Kad bi se vodila bolja briga o našim talentima, onda doktor Stefanović, doktor Šapić i doktor Mali ne bi imali šta traže.

Ova nebrija je vrlo smišljena, nije rezultat nemara.

Dr Jela Bisic | 10/09/2014 13:35

Postovani gospodine,Srpkinja sam,studirala sam medicinu u Beogradu,muz mi je Arapin,i on je begradski djak,kako se to nekad govorilo.Imam brojnu prodicu,deca su mi sva(i)srpski drzavljani,u Beogradu imam stan,sva deca mi znaju srpski(da govore,citaju i pisu).Ni jedno od njih nisam poslala da studira u Beogradu,ili bilo gde u Srbiji,iako,kao drzavljani ne placaju skolarinu,a imaju i stan.Razlog je nizak kvalitet nasih srudija,u svim oblastima,pa sa tim diplomama nigde ne mozete nista da radite.Morate sve,sami,da ucite,iz pocetka,kao da niste studirali.O trazenjhu posla,za njih,u Srbiji ni ne sanjam-od cega bi ziveli?

Mile Florida | 10/09/2014 14:05

„Briga za talente“ i „privlačenje“ talenata nije nešto što efektivno može da radi vlada nekakvim merama. Bilo je gluposti kao pravljenje lista naših ljudi u inostranstvu …

Šta mislite, kakve su to mere kojima Amerika privlači talente? Da li znate koliko Nemaca i Francuza i Engleza emigriraju u Ameriku. Svakakve gluposti ćemo da izmislimo,

= видети више: Тзв. „Брига за таленте“

Аутор: m950

Оснивач ЗАВЕТИНА - ПоРтАл | Сазвежђа З, писац, издавач, уредник, визионар

Постави коментар